Verlag Dashöfer – Darček v podobe 40000 nových mailových adries

ZADANIE

Vydavateľstvo odbornej literatúry Verlag Dashöfer potrebovalo pred blížiacimi sa Vianocami zvýšiť brand awareness pre seba, ako aj pre svoje centrum vzdelávania. Taktiež chcelo rozšíriť databázu emailov pre direct marketing.

RIEŠENIE

K zime patrí neodmysliteľne guľovačka. Preto sme vytvorili microsite, na ktorej si ľudia pomocou hádzania snehových gúľ mohli vystrieľať niektorú z výhier. Aby sa naše aktivity šírili, dali sme súťažiacim možnosť zvýšiť si svoju šancu na výhru tým, že na stránku pozvali svojich priateľov. Výsledkom bolo cez 40000 nových mailových adries a spokojný klient.

ČO SME ROBILI

Kreatívna idea a koncept
Stratégia kampane
Tvorba hry
Kreatíva a grafické práce

Ďalšie referencie