Slovak man – Slováci spoznali Slovak mana
ZADANIE
Magazín Slovak man na začiatku roka 2014, kedy vznikol, ešte nikto nepoznal. Boli sme oslovení o jeho komplexné uvedenie na slovenský trh, pričom hlavným kanálom mala byť sociálna sieť Facebook.
RIEŠENIE
Muži sa radi pozerajú na krásne ženy. Preto sme vytvorili Facebook aplikáciu s foto súťažou pre ženy. Hlavnou cenou bolo profesionálne fotenie do časopisu spolu s rozhovorom. O víťazke samozrejme rozhodovali muži hlasovaním. Celú aktivitu sme podporili GDN bannermi a PPC reklamou. Aj vďaka tomu mala novozaložená Facebook stránka Slovak mana na konci kampane viac ako 20 000 fanúšikov. Okrem tvorby kampane sme pracovali aj na tvorbe web stránky.
ČO SME ROBILI
Kreatívna idea a koncept
Stratégia kampane
Copywriting
Tvorba web stránky
Tvorba bannerov
Social media marketing